Frankenstein over i Maya

Da har jeg fått flyttet over Frankenstein fra Zbrush til Maya og fått satt han opp med Normal, Cavity og Displacement map. Gikk litt fort i svingnene når jeg lagde color teksturen så håret ser ganske dårlig ut så jeg får gjøre den biten om igjen i morgen :) Det vitkigste er at prosessen virker.

Zbrush undervisning på 3D-design

Denne uken er det Zbrush undervisning på 3D-design og i en den sammenheng har jeg lagd en tutorial på sculpting og teksturering av monsteret til Frankenstein. Dette er resultatet i Zbrush så langt.

Asko prosjekt

Vi holder på med å lage en produktanimasjon for Asko som skal vise alle funksjonene i den nye oppvaskmaskinen deres. Jan-Ivar, Dan, Leif, Jørgen ogPhilip på 3D-design har gjort en kjempebra jobb med modelleringen. Jeg har hjulpet dem med å sette alle elementene sammen oglaget en test render av de...

3D damehode

Vi hadde undervisning i Sub Surface Scattering i dag og her er resultatet etter noen timer med test rendering :) Begynner å bli fornøyd med huden, men mangler fortsatt litt på øynene. Får vel se om jeg får lagd litt hår etter hvert også.

Indiana Jones

Mensjeg venter på den nye Indiana Jones filmen som kommer til sommeren så tenkte jeg at jeg skulle lage Indy i 3D. Her er så langt jeg har kommet. Håper dere ser likheten så langt?
hits